Re: Komputer zwalnia...

Autor: Simonto <simonto(USUNTO)_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 06:49:29 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Różański" <radmor@tenbit.pl> napisał w wiadomości
news:cbg0ib$ch2$1@nemesis.news.tpi.pl...
| Witam,
| Bede chyba plakal... :( Mija rok odkad kupilem komputer i juz 4 raz gorzi
mi
| widmo serwisu... Jestem wlasnie w stanie niemal rozstrojenia psychicznego,

Ja jak mam rozmawiac z tymi ludzmi tez mam dosc.

Proponuje pojedynczo zamieniac komponenty systemu i testowac go na
stabilnosc. Najpierw zmianic grafe (czyt. pozyczyc od kumpla), potem procek,
potem zasilacz itd. Powinieniesc dowiedziec sie co tam siedzi.

A jak nie to nagrzec kompa, i poleciec z nim do servisu i siedziec tam tak
dlugo az wystapi awaria - pokazac na oczy panom servisantom i zapytac czy
zrozumieli.

Simonto