Re: Upgrade BIOS w kontrolera IDE ?

Autor: CeDeROM <cederom_at__fake_tlen.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 22:53:48 MET DST

Tomasz wrote:
> teraz mi tak przyszlo do glowy a moze ta kosc (SMD) to jest pamiec typu ROM,
> czyli nie da sie zrobic upgradu ?? Moze ktos potwierdzic ??

mam programator, w spisie ukladow EPROM znajduje sie uklad holteka
HT27C020, wyglada wiec na to ze i twoj jest EPROM. EPROM mozna skasowac
ultrafioltem, ale pewnie to jest wersja bez okienka czyli OTP (One Time
Programable), wiec nie da sie jej przeprogramowac.

mozesz sprobowac kupic jeden z wymienionych w programie ukladow FLASH i
wtedy sprobowac go zaprogramowac.

jesli uklad jest w obudowie PLCC32 wlutowany w kontroler, trzeba bedzie
go wylutowac odpowiednim grotem. w razie problemow po sesji moglbym sie
tym zajac.

pozdrawiam!
cdr