problem z nagrywarka w Toshibie

Autor: <Cz_at_rt>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 15:02:03 MET DST

witam

w laptopie Toshiba Satellite P10 posiadam nagrywarke dvd MATSHITA DVD-RAM
UJ-811, komputer chodzi po winxp, mam z ta nagrywarka troszke problemow:
 - czasami po wlozeniu plyty (czystej/nagranej) nie widzi tej plyty /mowie
tu zarowno o plytach dvd jak i cd
 - czasmi podczas kopiowania plikow wywala mi blad we/wy urzadzenia
 - czasami zwala mi sesje nagrywania / plyta oczywiscie do kosza
- czasami wywalnie nagrywarki z menedzera urzadzen i ponowna instalacja
pomaga
- czasami jest ok....

powtarzam tyle razy czasami, bo nie moge tego zwiazac z zadnym watkiem

pozdrawiam i czekam na pomoc, jest to moje narzedzie pracy i za bardzo nie
moge oddac do serwisu

cz@rt