Re: BIOS a procesor na staruszce p³ycie

Autor: Maxiuca <maxiuca_at_poczta.fm>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 14:57:22 MET DST

> 1) instrukcja do p³yty mówi, ¿e jest ona G586IPV Rev.C+

ok! :) To chyba najnowszy revision tej plyty.

> 2) kompa mam w domu, ale wiem ¿e jest w nim wersja BIOS z
mo¿liwo¶ci±
ftp://www.dfi.com.tw/motherboards/586/586IPV/IPV.txt z
> opisami plików do ¶ci±gniêcia, ale.... nadal nie wiem co powinienem
¶ci±gn±æ
> :(

To du¿o nie mówi... Je¿eli nikt nigdy nie updatowa³ biosu na tej
p³ycie to trzeba to zrobiæ jak najszybciej :)
Wygl±da na to, ze ten plik jest najnowszy i dzia³a na wszystkich
p³ytach IPV: IPVY2K.zip
Uwazaj tylko, bo tam sa dwa pliki biosu do 256 i 512 cache oddzielnie.
Sprawdz ile masz kaszu na p³ycie i zaaplikuj odpowiedni.

Pozdro,

Maxiu