Stary dysk 1.6 i krzaczki

Autor: Publicon <publicon.usun.to_at_pf.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 14:50:48 MET DST

Witajce,

Ostatnio przyniosłem staruszka z k@fejki i coś się skaszaniło... długie
nazwy plików straciły długie nazwy, część plików dała się odczytać, część
odzyskałem przez Easy Recovery ... ale były niekiedy pokrzyżowane, tzn.
drugie pół pierwszego i pierwsze pół drugiego.. a część poszła w krzaki.
Scandisk z W2K nie chciał sprawdzać tego dysku, NDD 2002 ledwie zaczął i
zaraz skończył. Podczas znajdywania przez Bios obok nazwy dysku pojawiały
się jakie krzaczki i tym podobne śmiecie. Teraz jest przeformatowany i
"działa" .. tylko pytanie... co się stało, czy siada elektronika, czy to
błąd spowodowany przez promieniowanie kosmiczne, czy mogę na nim choć
trochę polegać ?

Pozdrawiam, Publicon