Re: hdd -- dylemat

Autor: LAB <NOSPAM>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 11:48:34 MET DST

czemu kierujesz sie uszkodzonymi dyskami barracuda z allegro, w moim
przekonaniu trwalosc dysku zalezy jedynie od uzytkownik jezeli oczywiscie w
trakcie gwarancji nie wystapia jakies awarie albo zaraz na poczatku...

ja mam 120gb z seagata i jesttem od ponad roku z niego zadowolony,
tza pamietac o nie wystawianiu dysku na wysokie temperatury, no i nie latac
z nim jak glupi po znajomych ;) a wszystko bedzie ok

a co do samsunga to nowe dyski maja ok choc jesli chodzi o wydajnosc to nie
jest taka sama no i lepiej doloz okolo 50 zloty i kup 120