Re: hdd -- dylemat

Autor: geos <geos_at_nowhere.org>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 12:22:40 MET DST

LAB <labit wrote:

> czemu kierujesz sie uszkodzonymi dyskami barracuda z allegro, w moim
> przekonaniu trwalosc dysku zalezy jedynie od uzytkownik jezeli oczywiscie w
> trakcie gwarancji nie wystapia jakies awarie albo zaraz na poczatku...
>
> ja mam 120gb z seagata i jesttem od ponad roku z niego zadowolony,
> tza pamietac o nie wystawianiu dysku na wysokie temperatury, no i nie latac
> z nim jak glupi po znajomych ;) a wszystko bedzie ok
>
> a co do samsunga to nowe dyski maja ok choc jesli chodzi o wydajnosc to nie
> jest taka sama no i lepiej doloz okolo 50 zloty i kup 120

dzieki za odpowiedz. akurat napisalem o allegro, bo byc moze jest to
jakis wyznacznik -- latwiej mi jest przychylic sie do mysli, ze cos jest
na rzeczy z dyskami, ktore sa najczesciej sprzedawana jako uszkodzone
niz do mysli, ze akurat te dyski jakos ze szczegolnym sadyzmem traktuja
uzytkownicy :) ale moze jakis pracownik hurtowni/serwisu moglby sie
wypowiedziec.

czy wydajnosc samsungow vs. inne hdd jest znaczaca? wypadlem dawno z
obiegu jesli chodzi o sprzet..

pozdrawiam,
geos