Re: ASUS A2500L

Autor: Olleo <Olleo_at_ctrlx.tlen.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 09:32:47 MET DST

> Mimo kilkugodzinnej pracy bedac podlaczonym do sieci zasilajacej, bateria
sie nie
> laduje. Po odlaczeniu kabla zasilajacego dostaje info ze bateria nie jest
> naladowana i powinienem ja wymienic albo podlaczyc sie do sieci :-( Od
roku
> uzywam innego modelu ASUSA i nie mialem z nim takich problemow.

Mam dokladnie ten sam model, nie mialem tego typu problemow. Probowales moze
funkcji formowania baterii z biosa? Dzieje sie tak niezaleznie od systemu,
czy tylko pod winda? Jesli niezaleznie od windy, to reklamuj.
Ja mialem inny problem - dvd combo marki asus nie chcial mi czytac dvd. W 45
min w serwisie mi wymienili na toshibe.

--
Olleo