ASUS A2500L

Autor: arti <akpinist2_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 08:50:20 MET DST

Witam szanownych grupowiczow
Pisze na grupe poniewaz mam problem i nie moge sobie z nim poradzic.
Zakupilem ostatnio notebook w hurtowni: ASUS A2500L. Fajny sprzet i jestem z
niego zadowolony. Bylbym bardzo zadowolony gdyby nie jedna sprawa. Mimo
kilkugodzinnej pracy bedac podlaczonym do sieci zasilajacej, bateria sie nie
laduje. Po odlaczeniu kabla zasilajacego dostaje info ze bateria nie jest
naladowana i powinienem ja wymienic albo podlaczyc sie do sieci :-( Od roku
uzywam innego modelu ASUSA i nie mialem z nim takich problemow. Czy ktos wie
czemu tak sie dzieje? Za pomoc lub podpowiedz z gory dziekuje.

Arti.