Re: jak zepsuc laptopa??

Autor: mixxos <mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 09:30:37 MET DST

bonczek napisal(a):

> witam
> pewnie pomyslicie ze jestem zdrowo pierd.... po tym co napisze ale
> rzeczywiscie potrzebuje sposobu jak zepsuc laptopa zeby wygladalo
> to jak jakies naturalne uszkodzenie (fiz

daj jakiemus biednemu dziecku -na pewno sie bedzie cieszyc i przynajmiej bedzie z tego jakis
porzytek

i powiedz (rozymiem ze firmowy) ze ci ukradli..zostawiles w samochodzie itp
a tutaj nie rob z siebie IDIOTY (!!!) co innego niezydentyfikowana (namolna) usterka i wredny,
wypierajacy sie gwarancji serwis
a co innego takie cos

--
mixxos