jak zepsuc laptopa??

Autor: bonczek <bonczek13_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 23:43:28 MET DST

witam
pewnie pomyslicie ze jestem zdrowo pierd.... po tym co napisze ale
rzeczywiscie potrzebuje sposobu jak zepsuc laptopa zeby wygladalo to jak
jakies naturalne uszkodzenie (fizyczne metody raczej nie wchodza w gre)
najlepiej gdyby sie dalo jakis bad-sectory na dysku zrobic czy cos w tym
stylu, nie wiem moze "popiescic" szyne danych pradem ?

jezeli ma ktos jakies sugestie bede wdzieczny

pozdrawiam
Piotr Bączkowski