Re: Jaką jednostke centralną?- dość długie

Autor: kulka <kulkus_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 08:55:22 MET DST

"Rolnik" <paciorek@skowronki.pl> wrote in
message news:40da6f2d$1@news.home.net.pl...

> Komputer jest baardzo wielozadaniowy;
no ale robi to, co kazdy inny, nic specjalnego ;)

> obsluguje trzy drukarki; kolorową atramentową, laser i taką specjalistyczną
> do etykietek, oczywiście wszystko za UPS-em.
no chyba drukarki nie sa za upsem...

> Jaką zakupić płyte z prockiem?
> Myśle głównie o intelu;
> płyta + procek + 1GB ram
> Czy coś dobrego i stabilnego uda się kupić do 1k PLN?
1GB ram? Nie wiem, czy wykorzystasz. 512 na dobry poczatek wystarczy.
Osobiscie, zakupilbym 512, ale za to plyte 2-procesorowa i wsadzil 2 procki
(np po 1GHz kazdy). Wtedy to poczujesz roznice miedzy systemami
jednoprocesorowymi.

> POzatym HDD, chuba już oczywiście S-ATA? 120-160HDD?
Jak chcesz naprawde mies szybki sprzet (serwer plikow) to 2 saty pod raida
(choc jest to jakis wydatek)

--
kulka