Re: Jaką jednostke centralną?- dość długie

Autor: t_harry <t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 10:32:25 MET DST

Użytkownik "Rolnik" <paciorek@skowronki.pl> napisał w wiadomości
news:40da6f2d$1@news.home.net.pl...
> [...]
> -internet,
> -dużo ruchu LAN- kontrola urządzeń przemysłowych via LAN, sporo
> współdzielenia plików
> -multimedia; mp3, DVD, Divix, zgrywanie video, fotografia cyfrowa,
> -gry- sporo multiplayera, narazie znajduje jeszcze czas żeby czasem
odpalic
> i pobawic sie różnymi nowościami
> -pracuje właściwie 24/24h i 7 dni w tygodniu- czasem potrzebuje do niego
> dostępu z innych komputerów LAN a czasem i via internet.
> -co pracuje nonstop?;
> system WinXP prof., komunikator AQQ(GG, ICQ i inne na raz), McAfee
Internet
> security
> -prawie zawsze outlook express, Tuner TV lub winamp

musisz napisac - o co dokladnie chodzi z tymi urzadzeniami przemyslowymi i
kontrola ich przez LAN - bo reszta tego co napisales to po prostu zwykly
komp domowy - filmy, gierki, zdjecia, internet, i duuuzo sciagania - czylia
taki zwyczajny komputer do gier z opcja ustawienia nocnego leechingu - mi to
pachnie po prostu ze chcesz sobei kupic dobrego kompa do domu na firme - i
to jest w porzadku - ale jezeli naprawde chodzi ci o zastosowania
profesjonalne-przemyslowe to:
plyta na intelu, (intel jest ok, nie musi miec bajerow)
xeon (moze dwa ?)
macierz raid SCSI(roznice w szybkosci zauwazysz wlasnie przy wielodostepie z
szybkiej sieci LAN)
1GB RAM ECC(nie chcesz meic przeklaman i rozniastych probelemow wiec tylko
ECC!)

w 1k zl sie nie zmiescisz - ale w 5 juz mozna chyba wybierac...

--
pozdr
  t_harry