Re: LCD 17" - co wybrać?

Autor: T.F. <tf_at_motocykle.org>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 23:21:35 MET DST

"Tomasz Jurgieleiwcz" <tom@a3.pl> ...

> Niejeden producent podaje większe
> kąty dla gorszych lub podobnych wyświetlaczy zastosowanych w swoich
> monitorach. U żadnego z liderów rynku (Iiama, Eizo, Nec) nie spotkasz
> parametrów na wyrost, ale poszukaj u innych.

Hmmmm...
Mialem Iiyame E430 (katy: poziom: 140, pion: 120)
mam Acera AL 1721 (katy: 140/140).
I jak dla mnie to roznica jest _kosmiczna_ !!!
(na korzysc Acera, of koz)

> Poza tym ten model ma niepodwazalną zaletę: Jest przez moją firmę
> wymieniany na nowy w sytuacji wystąpienia złego piksela lub
> subpiksela. To jest zjawisko wyjątkowe.

Wbrew pozorom wazna sprawa.
W pierwszym Acerze mialem jeden "dead pixel"
i wymienialem go przez miesiac.
(a tylko dlatego, ze z lenistwa nie sprawdzilem przy kupnie)

Potwierdzam.

--
T.F.