Re: Nagrywarka ASUS CRW-5232AS QuieTrack - jestem prawie zdecydowany

Autor: BestSeller <best.sellerNO_at_SPAMop.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 23:19:00 MET DST

On Fri, 11 Jun 2004 22:31:43 +0200, Marcin <mach82@wp.pl> wrote:

>Rozumiem. LiteOn tez mozesz uzywac jako wypalarki z rownie dobrym
>rezultatem.

To co napisane ponizej poszlo na priva <mach82@wp.pl>, ale wrocilo z powodu braku
konta, wiec wstawiam tutaj:

Witaj!

  Nie wiem, czy jeszcze kojarzysz naszą dyskusję na pl.comp.pecet -
  tytuł jak w tym emailu.

  Mam już od 2-ch tygodni tego LiteOna 52327S którego mi tak zażarcie
  polecałeś i jestem zadowolony, piszę tego emaila gdyż chcę Ci
  podziękować za radę.

  Jedyną wadą nie związaną bezpośrednio z działaniem tej wypalary jest
  wysuwanie się tacki - gdy się ona wysuwa to pod koniec się kilka
  razy bardzo widocznie kiwnie - miałem już wiele napędów ale takie
  coś widzę pierwszy raz. No cóż, za tę cenę nie można wymagać za
  wiele, choć takie jej zachowanie nie budzi mojego zaufania.

  Może to wada mojego egzemplarza? Do sprzedawcy w tej sprawie w
  każdym razie biegał nie będę, bo zakup był wysyłkowy.

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
BestSeller