Re: Zasilacz Huntkey - wymiana wiatraczka

Autor: Aconitum <aconitum_at_fuckspam.interia.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 16:59:52 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Kobylinski" <gokemon@poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> W zwiazku z modyfikacja zasilacza..mozesz mi powiedziec czy temperatura
> zasilacza wzrosla/spadla ? obecnie speedfan pokazuje ze jest 51stopni nie
> wiem czy jest to odczyt prawdziwy ale jak to wyglada u Ciebie przed
> modyfikacja i po ?
>
> Ile obrotow ma wentylator ? pisales ze podlaczony jest do plyty. a wiec
> masz ten odczyt.

Witam

W tej chwili wiatrak w zasilaczu ma 1600 obrotów. Nie wiem jaka jest
temperatura w zailaczu. Obciążenie systemu jest średnie (na poziomie 50%):
przed chwilą obrabiałem zdjęcia pod Photoshopem, a w tle chodzi Seti@Home,
procesor (P4 2,4 HT ma 50 stopni). Są to wartości podane przez EasyTune.

Pozdrawiam
Aconitum