Re: zasilacz Enlight

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 17:00:36 MET DST

> [...]
> posiadam zasilacz Enlight 300W HPC-300-202 w kompie o nastepujacej
> konfiguracji: P4 2.8, radek 9600, 2 dyski, cd-rw i dodatkowe dwa
> wiatraki w obudowie. Calosc pobiera 130-180 watow w zaleznosci od
> obciazenia komputera.
> Problem jest w tym, ze ten zasilacz sie bardzo (moim zdaniem) grzeje.
> Przy zerowym obciazeniu jest cieply, ale jak obciazenie procka dochodzi
> do 100%, to po kilkudziesieciu minutach obudowa w okolicy zasilacza jest
> goraca, a tylnia kratka od wiatraka zasilacza niemalze parzy. Czy to
> jest normalne? Czy jest to objawem uszkodzenia zasilacza?
Te zasilacze tak mają, że się grzeją. Chiefteci też potrafią mocna
nagrzać budę. Zasiłka na pewno nie jest przeciążona, bo taki 180W taki
enlight zżera na śniadanie. Co do nagrzewania się, to mój enlight jest
też ciepły, ale chodzi tak już sobie kupę czasu i nigdy z nim kłopotów
nie miałem. Ja bym to zostawił.

> Pozdr.

Pozdr. Marcin