Re: Zasilacz Huntkey - wymiana wiatraczka

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 13:27:01 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Kobylinski" <gokemon@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:cb8t7r$7lo$1@atlantis.news.tpi.pl...

> wg. tego co podaje sprzedawca regulacja obrotow zaleznie od temperatury
> dziala niezaleznie od podlaczenia..i przekazywanie ilosci obrotow tylko
> uniemozliwia odczyt temperatury..

Jeszcze jedno - sprzedawca nie ma racji i Ty też.
Kiedyś próbowałem wymusić na tym wiatraku max. obroty, żeby zobaczyć jaki on
cichy. Test polegał na podłączeniu zasilania, a termistor najpierw wisiał
sobie w powietrzu, a potem przystawiłem go do żarówki i dopiero wtedy
przekonałem się że nie jest on taki cichy. Zaraz po oddaleniu termistora od
żarówki obroty wyraźnie spadły, więc ilość obrotów reguluje temperatura
termistora i nikt mi innego kitu nie wciśnie. No chyba, że mówimy o innym
wentylu, bo mój jest wykręcony z tego radiatora
http://www.arctic-cooling.com/en/products/super_silent_pro_tc/