LCD 17" - co wybrać?

Autor: MichalP <michalp_at_pomin-to.elzab.com.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 15:03:18 MET DST

Postawione "zadania" przed monitorem to:
a) praca w środowiskach graficznych (środowiska programistyczne, edytor
tekstów)
b) "wygodne" przeglądanie stron - czas reakcji jak najmniejszy
c) czasem gry - jw

Zastanawiam się nad modelami:
(1) NEC 1760 NX (2330 zl)
(2) Samsung SM-172X (2499 zl)
(3) Iiyama E430 (2199 zl)

Uwaga odnosnie DVI. Ten Samsung wystepuje tylko w takiej konfiguracji; w
przypadku NEC-a podobno bez DVI jest duzo gorzej; natomiast w przypadku
Iiyama'y - DVI lub bez - bez różnic. Dlatego też takie wybrałem do
porównania.

I traz tak.
Czy konstrukcja tego NEC nie jest juz przestarzala (chyba jest to roczny
produkt, jak wiadomo, im nowsze rozwiązanie tym lepsze, a np tutaj kąty
są średnie: 140/140)?
Odnośnie Samsunga, w necie jest bardzo mało opinii, jest to nowa
konstrukcja o czasie reakcji 12 ms, czy warto (Samsung - hm :/)?
Problem z Iiyamami jest taki, że wydaje mi się, że są przereklamowane,
widziałem obraz takiego monitora z bliska, ale bez porównania to nie
bardzo cokolwiek można powiedzieć. Poza tym katy - tez niskie: 140/120.

Co tu wybrac? Oczekuje krótkich typów: 1/2/3 (+ ewent. komentarz).

--
Pozdrawiam
Michal