Re: LCD 17" - co wybrać?

Autor: Tomasz <labeo7_at_usun_to.poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 15:10:43 MET DST

Użytkownik "MichalP" <michalp@pomin-to.elzab.com.pl> napisał w wiadomości
news:cbbupc$kno$1@news.onet.pl...
> Postawione "zadania" przed monitorem to:
> a) praca w środowiskach graficznych (środowiska programistyczne, edytor
> tekstów)
> b) "wygodne" przeglądanie stron - czas reakcji jak najmniejszy
> c) czasem gry - jw

Mam Nec-a 1760NX-BK, a punktu a) b) idealny punkt c) moze byc ciezko ze
wzgledu na jasnosc

> Zastanawiam się nad modelami:
> (1) NEC 1760 NX (2330 zl)
> (2) Samsung SM-172X (2499 zl)
> (3) Iiyama E430 (2199 zl)
>
> Uwaga odnosnie DVI. Ten Samsung wystepuje tylko w takiej konfiguracji; w
> przypadku NEC-a podobno bez DVI jest duzo gorzej; natomiast w przypadku
> Iiyama'y - DVI lub bez - bez różnic. Dlatego też takie wybrałem do
> porównania.

Bzdury, jakos obrazu nie zalezy od tego czy masz przez D-Sub czy DVI a od
jakosci karty graficznej - sprawdzilem to namacalnie na moim Nec-u.

> I traz tak.
> Czy konstrukcja tego NEC nie jest juz przestarzala (chyba jest to roczny
> produkt, jak wiadomo, im nowsze rozwiązanie tym lepsze, a np tutaj kąty
> są średnie: 140/140)?

co do kata patrzenia to zapewiam Cie ze Nec ma wystraczajacy

> Odnośnie Samsunga, w necie jest bardzo mało opinii, jest to nowa
> konstrukcja o czasie reakcji 12 ms, czy warto (Samsung - hm :/)?
> Problem z Iiyamami jest taki, że wydaje mi się, że są przereklamowane,
> widziałem obraz takiego monitora z bliska, ale bez porównania to nie
> bardzo cokolwiek można powiedzieć. Poza tym katy - tez niskie: 140/120.

co do pozostalych monitorow to oprocz parametrow technicznych, wez pod uwage
takze gwarancje (np. w przypadku np. bad pixeli), to czy w komplecie
sprzedawany jest kabel DVI, porownaj subiektywna jakosc obrazu,
podswietlenia, kolorow.

pozdrawiam
Tomek