Re: Jaki monitor 19 cali- przyjazny dla oczu

Autor: abrakadabra <abrakadabra88_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 22:25:51 MET DST

> Byle nie Philips 109P-4. Mam taki (juz trzeci egzemplarz
> uzyskany po dlugich bojach z serwisem). Obraz jest nieostry,
> jakby lekko zamglony. Ten trzeci egzemplarz to juz i tak w miare
> ok, zaakceptowalem go,ale i tak daleko mu do ostrosci.
>
> latet

Mam taki monitor od kilku miesiecy i jestem calkowicie odmiennego
zdania. Monitor ten jest nalepszym zakupem w tej grupie cenowej.
Jak praktyka dowodzi nie ma monitorow bez wad.
Jedna z jego wad jest fakt, ze po zaniku zasilania monitor wlancz sie
i sam sie juz nie wylaczy. Nalezy pamietac aby wylaczc go przyciskiem
wylacznika zasilania przed dluga nieobecnoscia w domu.