Re: Obudowa - Modecom Enjoy ??

Autor: Volcan Computers <volcan.computers_at_interia.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 20:49:24 MET DST

> czy dobrym wyborem bedzie obudowa Modecom Enjoy z zasilaczem fabrycznym
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=4734
> zarowno opinie o obudowie jak i o samym zasilaczu sa bardzo pochlebne
> nie mam wymagajacego kompa
> asus a7v600 ati radeon 7500
> 256 ddr, 2x cd, 2x hdd (80+40 ale bedzie 160+80)
> procek 1800xp+

Ja mam w tej budzie następującą konfigurację:
mobo MSI K7N2Delta-L
AthlonXP T-Bred 1800@2600
2x256 MB DDR400 Kingmac TinyBGA
GF256DDR@145/355
Seagate Barracuda IV 40 GB
Seagate U6 40 GB
Fujitsu 20 GB
kontroler RAID na PCI
DVD+/-RW
CDROM
2xArctic Cooling Pro TC

> raczej nic sie szczegolnego nie zmieni w konfikuracji moze plyta glowna
ale
> tez nic specjalnego
> czy zasilacz 300watt to wystarczajaca moca ( dod tej pory mialem 250 ale
> Enlight )

Zasilacz daje bardzo stabilne napięcia.

Komputer chodzi bardzo stabilnie. Obudowa jest naprawdę bardzo przyjemna
jeśli ktoś lubi grzebać w kompie (dość obszerna, przemyślana konstrukcja,
zaokrąglone blachy, solidna konstrukcja niewpadająca w wibracje, śruby
wkręcane bez użycia narzędzi).

Jednym słowem polecam.