Re: pasywny CPU?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 15:08:31 MET DST

Użytkownik "MmM" <USUNmarcinDUZEmoczyrog@wp.LITERYpl> napisał w wiadomości
news:cb9a78$js5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Myslalem o chlodzeniu wodnym, ale nie jestem do konca przekonany... Po
> pierwsze mam mala obawe, ze woda jednak moze jakos wydostac sie z obiegu
(w
> archiwum znalalzlem nawet jeden post czlowieka calkiem niezadowolonego z
> jednego z systemow...), po drugie pasywne chlodzenie byloby wlasciwie
> bezglosne, podczas gdy w WC sa jednak jakies pompki...
> Na cala atrakcje planuje wydac 200, gora 300 pln.

Ja bym tak pomyślał o chłodzeniu wodnym - dorzucisz blok na grafikę i bedzie
cicho i chłodno.
Sam mam i jestem bardzo zadowolony. Ciche buczenie pompki jest o wiele
przyjemniejsze niż szum jaki wydają wentylatory, poza tym pompkę można
zamknąć w jakimś pudle wyłożonym 10-cioma warstwami wygłuszającymi jak by Ci
przeszkadzało. A woda nie wycieknie do kompa - nie ma szans przy
zastosowaniu kilku rozwiązań. Jak się zdecydujesz to służę pomocą - pisz na
priva.