pasywny CPU?

Autor: MmM <USUNmarcinDUZEmoczyrog_at_wp.LITERYpl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 14:52:50 MET DST

Czy widzial ktos w sklepie jakis zestaw do sensownego pasywnego chlodzenia
komputera? Nie zalezy mi specjalnie na podkrecaniu, ale marzy mi sie
cichutki komputer.
Aktualnie mam Bartona 2500+.
Na stronie www thermaltake znalazlem cos takiego:

http://www.thermaltake.com/coolers/cl-p0019Fanless103/cl-p0019fanless103.htm

Niestety, to rozwiazanie tylko dla P4 lub A64. Czy widzial ktos cos
podobnego do A XP ? Ta sama firma produkuje tez pompy cieplne, ktore
wygladaja mniej wiecej tak:

http://www.thermaltake.com/coolers/cl-p0025/cl-p0025silentTower.htm

Niestety, to rozwiazanie wymaga juz dodatkowego wentylatora...
Mam obecnie w zasilaczy "wyciagajacy" wentylator umieszczony tuz nad
procesorem. Czy to wystarczy? Zasilacz wyglada tak:

http://www.4max.pl/produkt.asp?g=38&id=912

Co innego cichego polecacie do AXP?
Myslalem o chlodzeniu wodnym, ale nie jestem do konca przekonany... Po
pierwsze mam mala obawe, ze woda jednak moze jakos wydostac sie z obiegu (w
archiwum znalalzlem nawet jeden post czlowieka calkiem niezadowolonego z
jednego z systemow...), po drugie pasywne chlodzenie byloby wlasciwie
bezglosne, podczas gdy w WC sa jednak jakies pompki...
Na cala atrakcje planuje wydac 200, gora 300 pln.

Co polecacie? :)

pozdrawiam
Marcin