Re: Karta muzyczna a video

Autor: Piotrek <speedway2_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 13:50:17 MET DST

> A po co do mikrofonowego? Nie lepiej tam gdzie powinno - czyli
do Audio IN ?
> Wejscie mikrofonowe ma wieszka czulosc i sygnal moze byc
przesterowany.

> mk

Ok już podłączyłem do Audio In chinchem i wszystko ślicznie działa
poza jednym małym szczegółem. Jak włączam film z napisami to na
monitorze mam i film i napisy, ale na telewizorze mam już niestety
sam film bez napisów :-( Wiesz może o co w tym chodzi? Poza tym
zauważyłem jeszcze taką dziwną rzecz. Jak wejdę do jakiejś gry to
wszystko jest ok, mam obraz na monitorze i na telewizorze ale w
momencie wychodzenia z gry znika obraz z telewizora mimo, że na
monitorze obraz jest nadal. Najgorsze jest to, że nie można wtedy
w ogóle przywrócić obrazu na telewizorze. Trzeba zrobić reset,
odłączyć kabelek i dopiero po ponownym podłączeniu jest obraz na
telewizorze. Poza tym wszystko jest ok :-) A tak o ogóle to chodzi
tutaj o gigabyte radeona 9200.