Re: Karta muzyczna a video

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 14:56:40 MET DST

> Ok już podłączyłem do Audio In chinchem i wszystko ślicznie działa
> poza jednym małym szczegółem. Jak włączam film z napisami to na
> monitorze mam i film i napisy, ale na telewizorze mam już niestety
> sam film bez napisów :-( Wiesz może o co w tym chodzi? Poza tym
> zauważyłem jeszcze taką dziwną rzecz. Jak wejdę do jakiejś gry to
> wszystko jest ok, mam obraz na monitorze i na telewizorze ale w
> momencie wychodzenia z gry znika obraz z telewizora mimo, że na
> monitorze obraz jest nadal. Najgorsze jest to, że nie można wtedy
> w ogóle przywrócić obrazu na telewizorze. Trzeba zrobić reset,
> [...]

Chyba sobie zrobię gotowca, bo już z 10 razy na to odpowiadałem.
Metoda 1:
- ustawiasz tv jako drugi monitor
- instalujesz AllPlayer
- w opcjach AllPlayera ustawiasz "FullSceen na monitorze 2"
- włączasz "FullScreen"
Metoda 2:
- ustawiasz klonowanie ekranów
- instalujesz G400 (filtr do divx)
- w opcjach nakładki ustawiasz tryb teatralny