Re: drukowanie zdjec

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 13:53:25 MET DST

Użytkownik "rafał" <rajan@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
news:cb9336$e5n$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Faktycznie znalazlem, ale w pierwszej chwili mi sie nie udalo, stad bylo
> moje pytanie.
> Zobacz o ile Twoj post moglby byc krotszy gdybys podeslal tylko linka,
hmm?
> Ale i tak bardzo dziekuje, bo co poniektorzy (co absolutnie nie tyczy sie
> Ciebie w tej sytuacji) wysylaja tylko glupie komentarze.

zobacz o ile krótszy byłby cały wątek gdybys od razu dał sobie radę sam:)
a zebyś mi nie mógł zarzucic trollowania:) dodam, ze IMHO drukowania prosto
z aparatu to głupota:
1. na ekraniku 1,1/12 cala nie zobaczysz czy zdjęcie jest poruszone,
zaszumiałe nieostre. jak powiekszysz zoom przy podgladzie to Ci niewiele
pomoze...
2. na ekranie LCD (duzy kontrast) zdjęcie moze wydawać sie ciemne, a po
wydruku wyjsc czarne
3. nie zobaczysz czerwonych oczu ani tych doprawionych babci "różków" przez
11leniego siostrzenca.
4. nie bedziesz miał mozliwosci korekty jasnosci, gammy, nasycenia itp. oraz
oceny efektów tych zabiegów.
5. bedziesz sie p*** zeby ulozyc zdjecie 4x3cm 5cm od prawego górnego rogu
kartki
6 itp.