Re: drukowanie zdjec

Autor: rafał <rajan_at_xl.wp.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 12:53:54 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:cb7d45$d55$1@inews.gazeta.pl...

> Zanim zadasz pytanie na grupie, spróbuj poszukać odpowiedz np. na
> google, stronie producenta, archiwum. Odpowiedź na to pytanie można
> znaleźć bez problemu:
>
> http://www.canon.pl/produkty_drukarki_atram_i965.php

Faktycznie znalazlem, ale w pierwszej chwili mi sie nie udalo, stad bylo
moje pytanie.
Zobacz o ile Twoj post moglby byc krotszy gdybys podeslal tylko linka, hmm?
Ale i tak bardzo dziekuje, bo co poniektorzy (co absolutnie nie tyczy sie
Ciebie w tej sytuacji) wysylaja tylko glupie komentarze.

Pozdrawiam,
Rafal