Re: Zasilacz Huntkey - wymiana wiatraczka

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 11:55:09 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Kobylinski" <gokemon@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:cb8t7r$7lo$1@atlantis.news.tpi.pl...

> jezeli dobrze rozumiem to wiatraczek powinien sam dopasowac predkosc..
tylko
> wlasnie moze ktos jeszcze sie wypowie..

Dopasowuje obroty sam, ale właśnie na podstawie "odczytu" z termistora,
który trzeba gdzieś wsadzić. Jeśli termistor nie będzie niczego dotykał to
wentylator będzie chodził na najniższych obrotach. Ja wsadziłem termistor
między żeberka radiatora wewnątrz zasilacza - pamiętaj że jeden z nich jest
pod napięciem (ten obok dużych kondensatorów) i do tego nie podłączaj
termistora, tym bardziej że ten radiator mniej się grzeje.