Re: nowy dysk - stara (!!!) reszta`

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.fm>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 10:28:10 MET DST

Użytkownik "leo2311" <leopold.kasjaniuk@nautica.net.pl> napisał w wiadomości news:04062208433540@polnews...

> no więc nie takie oczywiste jak mogłoby się wydawać - mam płytę MS6118E. Do
> tej płyty przewidziany jest bios AMI A618... mam wersję A618MS14 (czyli 1.4 -
> oryginalnie była 1.3), no i tu zaczynają się schody... 1.4 jest najnowszą
> wersją biosu do tej płyty i nie daje rezultatu, tzn wciąż nie widzi dysku. Czy
> w związku z tym mogę zainstalować bios AMI obsługujący duże dyski, ale
> przewidziany do innej płyty (tego samego producenta)?

A nie ma biosu award'a do tej płyty? Koledze kiedyś zmieniałem BIOS z AMI na Award'a. Na stronie www.romy.by masz patch do BIOS'ów AWARD'a, może już nawet do AMI, i potraktuj go patchem, potem wgraj tak przygotowany BIOS. Jeżli nawet coś z nowym BIOS'em będzie nie tak, to zawsze możesz uruchomić komputer ze starym BIOSem wciskając "-" (minus) przy starcie, ale chyba nie bedzie to konieczne. :-)

U mnie taki patch-BIOS bardzo dobrze się spisuję, na płycie MVP3 mam dysk 80GB. Poza tym patch poprawia kilka innych błedów poczynionych przez programistów AWARD'a. :-)