Re: Zasilacz Huntkey - wymiana wiatraczka

Autor: Aconitum <aconitum_at_fuckspam.interia.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 12:40:04 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Kobylinski" <gokemon@poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam

> wg. tego co podaje sprzedawca regulacja obrotow zaleznie od temperatury
> dziala niezaleznie od podlaczenia..i przekazywanie ilosci obrotow tylko
> uniemozliwia odczyt temperatury..
>
> jezeli dobrze rozumiem to wiatraczek powinien sam dopasowac predkosc..
tylko
> wlasnie moze ktos jeszcze sie wypowie..

Witam

Rozumiesz doskonale:) Mam dokładnie tak samo: ModeCom Prostation z
zasilaczem HuntKey i z oryginalnym wiatrakiem wytrzymałem niecałe 2
miesiące. Po założeniu Arctica jestem cały szczęśliwy:) Z nowym wiatrakiem
komputer działa bez żadnych problemów od sierpnia ubiegłego roku - chyba
mozna przyjąć, że to miarodajny czas testowania. Wiatrak wpiąłem do gniazdka
na płycie głównej dzięki czemu mam odczyt obrotów wentylatora - na pewno są
różne w zależności od ilości wydzielanego ciepła w zasilaczu.

Pozdrawiam
Aconitum