Re: nowy dysk - stara (!!!) reszta`

Autor: leo2311 <leopold.kasjaniuk_at_nautica.net.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 08:43:35 MET DST

>To jest chyba oczywiste, szukaj na stronie producenta.

no więc nie takie oczywiste jak mogłoby się wydawać - mam płytę MS6118E. Do
tej płyty przewidziany jest bios AMI A618... mam wersję A618MS14 (czyli 1.4 -
oryginalnie była 1.3), no i tu zaczynają się schody... 1.4 jest najnowszą
wersją biosu do tej płyty i nie daje rezultatu, tzn wciąż nie widzi dysku. Czy
w związku z tym mogę zainstalować bios AMI obsługujący duże dyski, ale
przewidziany do innej płyty (tego samego producenta)?

Leo

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl