Re: Radeon 9200-brak akceleracji 3D

Autor: Adam \ <explora_at_koszalin.art.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 11:07:30 MET DST

> Otóż sprawa wygląda tak - kumpel ma "na warsztacie" komputer jakiegoś tam
> swojego kuzyna ( no to nie istotne w sumie ) - typowy zestaw sprzedawany w
> hipermarketach ( ludzie sie nigdy nie nauczą?! ).Od samego początku ma
> problemy z kartą ATI 9200 ( i jako że z hiprmarketu to pewno jeszcze SE -
> niestety, zbyt wielu szczegułów na temat sprzętu mi nie podał ), a właściwie
> z... brakiem akceleracji 3D!! Po prostu nie ma jej i koniec! Podobno w coś
> jak Hugo to sobie można jeszcze pograć ( czyli gierki 2D ) ale już w
> [...]

odpalales DXDIAG ? jak sie zachowuje przy tescie modulu akceleracji 3D ?
moze sterowniki byly zainstalowane nie w tej kolejnosci jak powinny...
czasem niektore plyty i sterowniki wchodza w konflikt na przerwaniach i
jest problem...ale do rozwiazania... poza tym jak kupil to chyba ma
gwarancje z tego hiper super duper marketu ? ... oni w takich sklepach
nigdy nie skladali sprzetu pod wzgledem chodliwosci a jedynie pod
wzgledem ceny :)

--
Adam Arkadiusz "ExploRa" Kazmierski
explora_at_koszalin.art.pl | http://explora.koszalin.art.pl