Re: Radeon 9200-brak akceleracji 3D

Autor: Jacek S. <oenx_at_nqerfh.cy>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 12:43:47 MET DST

Adam "ExploRa" Kazmierski wrote:
> [...]

Posługując się włąsnym cytatem:
"[...] W DirectX wogóle nie jest aktywna ( co za tym
idzie - nie można jej włączyć ) zakładka "Przyspieszenie Direct3D"[...]"

Odpalałem dxdiag? :-) Odpalałem... To właśnie z dxdiag...
Ale to szczegół :-)

...wszytsko było instalowane w dobrej kolejności :-)

To też, ale to nie to...

He, he - pewno tak - tylko facet w swoim przebłysku geniuszu, tak jak już
pisałem, otworzył go!!
czyli już po plombach i po gwarancji...

No dokładnie... Ale to jest tak, jak klijent jest napalony, jest sobota
godzina 19.00, i chce na siłe, już, zaraz mieć komputer... I żadne
tłumaczenia nie docierają - ani, że hipermarketowy sprzęt to lipa, ani żeby
poczekał chociaż do niedzielnej giełdy, czy do poniedziłku - to mu się złoży
coś bardziej "ludzkiego"... Ale nie... I potem takie skutki - wożenie po
znajomych, kuzynach, zawracanie gitary ;-)
Problem rozwiązany - jak sama firma Chaintech się przyznaje na swojej
stronie w dziale z biosami - ta akurat płyta w połączeniu z ATI 9200 ( to
oficjalnie ze strony, ale z np. ATI 7500 też - stwierdzone
"organoleptycznie" :-) - pewno wg. nich ATI 7500 to już staroć [ właściwie
tak... ], i o niej nie warto było wspominać ) i z Windowsem XP ma takie
właśnie objawy...
Na szczęście aktualizacja biosu rązwiązała problem definitywnie :-) Tak
wogóle dobrze iwedzieć na przyszłość, co jest grane...
Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam
p.s. A następnym razem jak ktoś mi powie, ze mu coś się dzieje z kompem z
superhipermarketu - to chyba uciekne ;-)

--
Jacek S.
[ECS K7S5A][Athlon XP 2000+][512 MB DDR (PC2100) ][Codegen 300W]