Laptuś Compaq Evo N1015v - wyjście TV - mały problem

Autor: Einstein <einstein2_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 14:00:59 MET DST

Witam all posiadam laptusia Compaq Evo N1015v (Mobile AMDR Athlon XP 1,67
GHz, 512 MB DDR SDRAM (266 MHz), chipset ATI Radeon IGP 320M, 16 MB pamięci
video +system Win XP Prof.) i mam pewien problem. Po spięciu komputerka z
telewizorem kabelkiem s-video - s-video pojawia mi się to to samo co na
pulpicie czyli jest ok, ale wystarczy uruchomic film to na matrycy laptusia
widać wszystko zaś na ekranie telewizora widać tylko okno odtwarzacza z
czarnym tłem w środku. Dodam że zmiana sterów ze strony producenta nic nie
dała i to dziej sie na każdym odtwarzaczu.

Może gdzies na grupie kiedyś było, sorry ale nie znalazłem, google też mi
nic nie poradziły.

Help me.

Pozdrawiam