Re: Połączenie ATI 9600 PRO z TV

Autor: Piotr 'Lestat' Puchowski <znajdziesz.na_at_stronach.z.siga.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 14:00:53 MET DST

> Ja myslalem tez o podlaczeniu TV z tym ze pod radeona 9000 Gigabyte, ale w
> ogole nie mam pojecia jak sie za to zabrac? moze ktos slyszalem o jakiejs
> witrynie na ktorej byloby to opisane. tzn jakie kable sa potrzebne itp. Tv
> ma zlacze Euro.
> g!b

Podłączałem kablem 15 metrowym, ok 40zł. Z jednej strony
eurozłącze, z drugiej S-Video. Musialem dokupic (Allegro)
przejscie z tego S-Video na kablu do gniazdka S-Video na karcie,
bez przejsciowki obraz byl bilo-czarny. Przy kablu jest tez
"dżek" do dźwieku, ale jakośc puszczonego w ten sposób dzwięku
jest u mnie bardzo słaba, więc rozwiązałem to inaczej (komp -->
wzmacniacz --> kolumny). Do telewizora nie moze byc podalczone
cokolwiek innego (antena, wideo) bo generuje zakłucenia. Da sie
oglądać.

Lestat

|Darts Zone: http://l.pl/lestat/      GG 281147 |
|Plastik 1/48: http://irys.uni.lodz.pl/~lestat/ |