Brak pokazywania poziomow tuszu w drukarce

Autor: Kubu$ <kubuss.no.span.wytnij.to_at_to.tez.go2.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 18:19:45 MET DST

Witam,

Mam drukarke HP Descjet 3650, po zakupie zainstalowalem oprogramowanie,
ktore bylo razem z drukarka, jak drukowalem to wyskakiwalo dodatkowe
okienko, ktore pokazywalo m.in. poziom poszczegolnych tuszow.
Zaktualizowalem oprogramowanie do najnowszej wersji pobranej ze strony HP i
przestalo mi pokazywac poziomy tuszow ;(( mam ktos pomys czemu tak sie
dzieje i co na to poradzic poza wroceniem do starszej wersji?

--
Pozdrawiam
Kubu$