Re: Uruchamianie XP

Autor: Krzychu <alamakota_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 18:18:56 MET DST

> Wyłączyłem kompa na parę godzin, żeby ostygł.
> Potem zrobiłem jak piszesz, dałem mu pół godziny i włączył się bez
problemu.
> Na pewno nie jest to wina karty graficznej, bo wymieniałem i bez zmian.
> Dokładne objawy przy włączaniu "na zimno" to:
> - wygaśnięcie monitora,
> - zatrzymanie się dysku twardego,
> - niemożność zresetowania przyciskiem "reset" w obudowie - trzeba wyłączyć
> na chama z sieci,

Wstępnie to może to wyglądać na zasilacz lub problemy z płytą główną.
Najlepiej jakbyś podał konfigurację komputera czyli jakie podzespoły, jaki
zasilacz (jakiej firmy, jaka moc).
A to zatrzymanie się dysku twardego to na czym polega? Przestaje tylko
czytać dane czy wyraźnie słychać że przestaje się obracać, wyłącza się?

Pzdr. Krzychu.