upgrade sprzetu

Autor: <rafek333_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 18:24:54 MET DST

mam:
ECS K7S5A
Duron 1000
GF MX400
512RAM

sprzet juz starenki i w najnowszych grach nie ma najmniejszych szans
(zreszta nie tylko w najnowszych ;-), a do tego wlasnie go uzywam.
wygospodaruje jakies 1500 (moze nawet ze 2000) zeta na upgrade tylko nie
bardzo wiem na co sie zdecydowac, zeby nie za bardzo przeplacac ;-)

interesuja mnie zwlaszcza kwestie:
- czy oplaca sie kupowac szybsy procek do tej plyty? jesli tak to jaki? czy
ktos wie ze np. Athlon 2600 bedzie z nia chodzil (w instrukcji pisza ze
tak, ale wiadomo, ze plyta nie ma dobrej opinii ;-))))
- jesli mam wymienic plyte to na jaka? najlepszy stosunek jakosc/cena co ma
obecnie?
- ta sama sprawa z grafika - na jaki chipset sie zdecydowac? nie kryje, ze
od dawna jestem zwolennikiem NVidii, bo jakos sie nasluchalem, ze z Ati
bywaja problemy w grach...
dzieki za rady.