Re: Uruchamianie XP

Autor: 2ah <ptakdodo_at_op.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 16:40:36 MET DST

> Możliwe że któryś z podzespołów musi się nagrzać i dopiero po jakimś
czasie
> działa prawidłowo. Może to być np. karta graficzna a może jakiś inny
> podzespół. Zrób taką próbę: Gdy rano będziesz uruchamiał kompa, przed
> uruchomienie windowsa wciśnij F8, zgłosi się plansza z wyborem trybu
> uruchomiania. Zatrzymaj na niej komputer na powiedzmy ok. 20 - 30 minut.
Po
> tym czasie pozwól mu się odpalić. Jeśli uruchomi się za pierwszym razem to
> znaczy że to wina jakiegoś podzespołu kótry musi się nagrzać.

Wyłączyłem kompa na parę godzin, żeby ostygł.
Potem zrobiłem jak piszesz, dałem mu pół godziny i włączył się bez problemu.
Na pewno nie jest to wina karty graficznej, bo wymieniałem i bez zmian.
Dokładne objawy przy włączaniu "na zimno" to:
- wygaśnięcie monitora,
- zatrzymanie się dysku twardego,
- niemożność zresetowania przyciskiem "reset" w obudowie - trzeba wyłączyć
na chama z sieci,
Masz jakiś pomysł co może być skopane?

Pozdr,
Sebastian