Re: [OT] Sens modernizacji sprzętu

Autor: Loki_p <loki_p_at_WYTNIJTOo2.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 13:28:27 MET DST

Sun, 20 Jun 2004 10:56:01 +0200, na pl.comp.pecet, Janusz - Vahanara
napisał(a):

> Do Q3 wytarczy komputer za kilka stów.
Wystarczy chociaż znam ludzi, którzy grają na takim poziomie że kilka
klatek na sekundę mniej to już mniejsze szanse w pojedynku.

> Gier pisanych tylko i wyłącznie pod PC jest już naprawdę mało.
> Co więcej, większość nowych produkcji najpierw ukazuje się w wersji
> konsolowej, a potem dopiero PCtowej.
Zgoda. Ale chodziło mi o to że na PC są wydawane troszkę innego rodzaju
gry. Te na konsole przypominają bardziej gry z automatów.

> Na PC spora liczba takich gier ma nawet nie zmieniony układ sterowania
> (żywcem skopiowany z gamepada).
Dokładnie. Patrz np NBA 2004 czy PES 3.

> BTW, który ze znanych tytułów, jakie się pojawiły ostatnio nie jest/będzie
> sprzedawany w wersji na konsole?

Może i będzie ale troszkę inaczej się gra w np MOHAA na konsoli i na PC.

--
Pozdrawiam
loki_p(at)o2.pl