Re: Czy MX700 piszczy?

Autor: deep <firma.deep_at_interia.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 13:27:55 MET DST

Uzytkownik "wizard" <divx101@BEZ.interia.pl> napisal w wiadomosci
news:cb3o0u$mgi$1@korweta.task.gda.pl...

> Rojbert <usenetuser_wytnij_to_@poczta.onet.pl> naklikal(a):

> nie piszczy.
> za to strasznie sie odbarwia (srebrna czesc) + schodzi farba i wyglada
> to bardzo nieestetycznie. poszukaj sobie zdjec np. na www.pclab.pl

Dokladny adres to
http://www.pclab.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=9908.

Ale tandeta, ja mam mx500 i przez rok intensywnego uzywania wytarl mi sie
jedynie przycisk nad rolka, reszta jak nowa, A co do tego piszczenia to
slychac tylko wtedy gdy przylozy sie myche do samego ucha. Sluch mam bardzo
dobry i duzo siedze w nocy wiec jesli inni slysza z wiekszej odleglosci to
moze sa rózne wersje tej myszy? Ja mam made in China:)

deep