Re: [OT] Sens modernizacji sprzętu

Autor: Cam <ccamelot_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 23:21:40 MET DST

kpawel <USUN.kpawel@kr.onet.pl> napisał(a):

> Gry grami, ale to nie tylko one potrzebują dobrego komputera. Praca też
> swoje bierze. Niby taki 400 + 64 RAMu wystarczy, żeby np pisać w Delphi
> czy BCB. Otwiera się długo, kompiluje też. Tylko po pewnym czasie
> zaczynają przeszkadzać takie elementy jak to, że to otwieranie to jednak
> za długo (30 sekund albo więcej !!!); kompilacja, która trwa w Delphi
> kilka sekund dla małego projektu i kilkanascie - kilkadziesiąt dla
> większego (no bo jeszcze szlifowanie dyskiem...) doprowadza do pasji...
> a do tego Winamp przestaje grać jak kompiluje...
> [...]

Oczywiście, zgoda. Teraz komfort pracy mam nieporównywalny, chociaż zarobić te kilkanaście kilo
złotych bazując na różnicy szybkości ...to se ne da :-) Piszę tylko o tym, że na starym sprzęcie pracę
też dało się wykonać, za to pograć już nie. Teraz DIVXa robię w 45 min., ale ten fakt poza
zadowoleniem nie przekłada się na dochody, a produktywność w większości zastosowań nie bardzo
zależy od szybkości sprzętu - tak myślę. Oczywiście prócz renderingów, wideo itp. Tam nie ma
górnej granicy szybkości... Nie ma dobrej odpowiedzi na pytanie w wątku. To zależy CO robisz i ile
na tym zarabiasz.

pozdrawiam i idę spać
Cam