Re: [OT] Sens modernizacji sprzętu

Autor: Gabriel <geyb_at_polbox.com>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 21:07:44 MET DST

Zwracam honor, pomyliły mi się lata - zmieniałem w 1998r., czyli kolejna
modyfikacja była po 5 latach. Ale nie zmienia to faktu, że nie ładuję
kasy w nowinki co roku, tylko komputer musi się zestarzeć. Starocie
bynajmniej nie lądują w śmieciach - ten P75 został przerobiony na
stacjonarny odtwarzacz CD/mp3 z wyświetlaczem LCD sterowany pilotem
(http://www.spectrum.8bit.pl/elmp/gabriel/elmp1.jpg i
http://www.spectrum.8bit.pl/elmp/gabriel/elmp2.jpg), zaś PII 350MHz po
dokupieniu za grosze karty graf. i paru drobiazgów służy dzielnie
teściom jako maszyna do pisania i komputer do internetu.

Gabriel