Re: [OT] Sens modernizacji sprzętu

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 14:34:10 MET DST

In news:cb1b37$2ti$1@news2.ipartners.pl,
Piotrek <pkmail@2com.pl> typed:
> Jestem zdania że jeśli ktoś nie gra w najnowsze gry i
> nie zajmuje się obróbką audio/video na swoim PC to do codziennych
> zadań wystarczy z powodzeniem komputer z procesorem PIII 500 MHz i
> 256 MB (nawet to może być na wyrost). Pozdrawiam.

Wszystko sie zgadza :-)
Ja tylko dodam ze tak glosno reklamowane np karty graficzne okazuja sie w
praktyce niewiele szybsze od swoich starszych poprzednikow i tutaj wlasnie
marketing robi swoje haslami w stylu 128MB pamieci, AGP X8 itd.
Ostatnio znajomy prosil mnie o karte tania, ale zeby miala 128MB pamieci.
Pytam go jakie pamiec ma znaczenie skoro np kupi karte za 280PLN z 64 bitowa
szyna, ale nie potrafil odpowiedziec juz na to pytanie :-(
Podobnie jest z samochodami: wazne jest ile poduszek ma samochod, a silnik
slabiutki i mozemy nie zdarzyc wyprzedzic TIRa, a wtedy przy czolowym
zderzeniu moga nam nie pomoc super poduszki.

pzdr.
trzmiel