Re: [OT] Sens modernizacji sprzętu

Autor: Piotrek <pkmail_at_2com.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 14:20:32 MET DST

Użytkownik "trzmiel" <trzmielNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cb18f2$9m2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> In news:cb1857$15m$1@news2.ipartners.pl,
> Piotrek <pkmail@2com.pl> typed:

> A o cieciu zbednych cytatow slyszales moze kiedys?

Witam,
Na wstępie przepraszam za ten przydługawy nieco cytat. Nie chciałem być
złośliwy w stosunku do autora postu tylko chciałem zwrócić uwagę na
przyczynę pogoni za nowościami (to dotyczy nie tylko rynku komputerowego).
Jestem zdania że jeśli ktoś nie gra w najnowsze gry i nie zajmuje się
obróbką audio/video na swoim PC to do codziennych zadań wystarczy z
powodzeniem komputer z procesorem PIII 500 MHz i 256 MB (nawet to może być
na wyrost). Pozdrawiam.

Piotrek