Re: monitor 19'' LCD

Autor: Yogiii <Yogiii_at_hot.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 14:18:47 MET DST

Belinea 101920 to bardzo dobry wybor
sam sie na niego zdecydowalem w marcu wiec ma go juz 4 miesiace i jest
naprawde wysmienity
bardzo dobrze oglada sie na nim filmy
choc czas 25ms mogl by sie wydawac niezadowalajacy to nic lepszego wsrod 19
calowych nie znajdziesz za mniej niz 3 tys
monitory 19 calowe z lepszym czasem kosztuja ponad tys
wiec nie ma co sie zastanawiac ja wahalem sie nad 17 ale jak mialem dac
okolo 2400 za dobra 17 a 2680 za ta 19stke to wybor byl prosty
tak wiec POLECAM wg mnie najlepszy wybor