Re: Plyty micro ATX - ktora wybrac

Autor: WojtazS <adres.jest_at_w.sygnaturce>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 13:55:08 MET DST

Szłem łąką, kwiaty pachły, wiater wiał a Yogiii napisał(a):

> jeszcze chcialbym podrazyc ten temat
> rozumiem ze ecs to plyta nienajlepsza
> a co myslicie o AsRock P4I65GV Intel 865GV + LAN + SATA
(...)

Miałem do czynienia raz z taką płytą z chipsetem SiS (kolega nie mógł
zainstalować winXP na kompie z tą płytą) - okazało się, że w BIOS-ie nie
ma opcji, którą trzeba wyłączyć żeby system zainstalować. W ogóle BIOS
był bardzo ubogi. Dlatego rozważ zakup płyty markowej i sprawdzonej,
nawet gdybyś miał kupić słabszy procesor - także od płyty głównej w
dużym stopniu zależy wydajność komputera.

Pozdrawiam,

--
| ******* | mail: wojtazs(a)master.pl |