Re: laczenie pamieci

Autor: ArD <ard_at_piwko.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 01:56:50 MET DST

Dnia 2004-06-18 20:06, Użytkownik Tomek napisał:
> Witam :)
Ja bym się tak nie cieszył.

> mam takie pytanie, czy mozliwe jest laczenie pamieci ddr zalozmy
> firmowych i niefirmowych?:)

A co chcesz z dwóch zrobić jedną?
Na 90% dwie kości, dwóch różnych producentów o różnych częstotliwościach
i pojemnościach będą ze sobą współpracować. Przy firmowych, tego samego
producenta jest to 99%.

> mozliwe, ze te bezfirmowki psuja
> efekt pracy tych firmowych i

No pewnie. Wymazują z pamięci efekt pracy tamtych.
Jak można zepsuć efekt działania pamięci? Sprecyzuj pytanie.

> a jeszcze jedno, na czym tak dokladnie polegaja te pamieci dual?:)

Nie ma takich pamięci. Jest to tylko tryb pracy, zwiększający ich wydajność.

Tak z czystej ciekawości. Internet Ci wyłączyli?

		pozdrawiam ArD.
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!