laczenie pamieci

Autor: Tomek <tomek_at_aaaaaaa.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 20:06:24 MET DST

Witam :)
mam takie pytanie, czy mozliwe jest laczenie pamieci ddr zalozmy
firmowych i niefirmowych?:) oczywiscie na takich samych
czestotliwosciach, teoretycznie wg. da sie, tylko nigdy nie spotkalem
takie polaczenia co mnie zdziwilo :) mozliwe, ze te bezfirmowki psuja
efekt pracy tych firmowych i dlatego, no ale to sa tylko moje
przypuszczenia ;)
a jeszcze jedno, na czym tak dokladnie polegaja te pamieci dual?:) i
czym one sie roznia od normalnych, skoro nie ze wszystkimi plytami sa
kompatybilne?:)

Pozdrawiam